maandag 9 mei 2016

Just Married!

 Heel veel geluk …. JUST MARRIED !!

Vandaag laat ik jullie de trouwkaart zien, die ik gemaakt heb voor onze
zoon en schoondochter, zij zijn op 22 april in het huwelijksbootje gestapt!!!



De basis is een kraft blokbodemzak, die ik niet helemaal dubbel gevouwen heb…  je blijft ongeveer 2cm van de boven kant af.
Nu plak je eerst een stukje design papier op het bovenste gedeelte van de blokbodemzak,
daarna plak je de zij vouwen dicht met dubbelzijdige tape.
Nu heb je de bovenste twee pockets  
De zij pocket snij  je voorzichtig open met een scherp mesje .
Nu kun je de voorzijde gaan scrappen .
In de rechter bovenhoek ziet u de tekststicker ” Just married”
Rechtsonder zie je ook de prachtige hartjes stans van crealies.


 Een bloementoef hoort er natuurlijk ook op. Ja hoor, zoals altijd heb ik er ook weer een klein flesje gevuld met iniemini pareltjes met daar aan geknoopt, het houten handmade knoopje


 Op de achterzijde zit een stukje mesh wired geplakt met daarboven op een hart label met schulp rand  en de tekststicker “100% hand made for you “.


 Op de label zit een loonzakje geplakt die ik eerst op maat heb gemaakt verder ziet u de tekst sticker “Hugs & Kisses het prijslabeltje met daarop de drie XXX en kraftlint “especially for you” in het gaatje van de label zit nog een kanten lintje met daaraan een geruite lintje gestrikt .


 Label nr twee, ziet u een klein loonzakje geplakt met daarboven op weer een tekststicker deze keer met de tekst “with Love” in het gaatje weer dezelfde lintjes als voorheen .


 Op label nr 3 heb ik een persoonlijke tekst geschreven voor het Bruidspaar.
Aan het hengsel van het kraft tasje zit nog een label met daarop een doily, kleine label en een houten knoop vlinder.
Deze label is ook weer voorzien van een tekst etiket ‘enjoy your gift”!!
Om het gaatje van het label heb ik voor de afwerking nog die super makkelijke zelfklevende ringetjes geplakt , een paar bloemetjes maken het geheel weer af


Zo nu mooi inpakken in folie dicht geknoopt met een dubbel stuk touw met daaraan een hart.
Dit alles stop je netjes in een Kraft tasje

Ik zeg en geslaagd kado. Ik kan jullie verklappen dat ze het geweldig mooi vonden.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe en tot snel weer.

Liefs Miriam XXX


5 opmerkingen: