zondag 1 mei 2016

Laat je uitdagen!



Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging!

Wat is de bedoeling??
Deze maand heeft Esther een uitdaging bedacht die super leuk is!

 Ze is aan de slag gegaan met een hard Kraft doosje en heeft daar helemaal haar eigen draai aan gegeven!!

De uitdaging!! Ik daag jou uit om een creatie te maken van een vierkant,  hard kraftdoosje. Wat heb ik er van gemaakt??? Ik heb er een hart van gemaakt.
Ik heb een hart uit cardboard geknipt. Hierop heb ik de maten even uitgetekend. Het kraftdoosje heb ik hierop vastgeplakt. Eerst het deksel op zijn kop, daarop het onderkantje.


Dit heb ik opgevuld met fiberfill. Dit kun je ook met kranten doen. Hier overheen heb ik schildertape geplakt. Doe dit niet te strak, anders vervormt je hart.


Dit heb ik bewerkt met de muurvuller van de action. Een laag grijze verf erover en klaar is je basis.


Het doosje is bijna onherkenbaar geworden. De binnenkant heb ik beplakt met dp papier. Een kanten lint op de rand geplakt. Een strik van weblint, een stuk zwart handmade lint met touw vastgeknoopt en een bedeltje eraan.


In heb doosje heb ik een minialbum gemaakt. Deze heb ik gemaakt van kleine pergamijn loonzakjes.
Het flapje heb ik eraf gesneden, dp papier erin geschoven en de voorkant van elke pagina beplakt met diverse Kimya artikelen.




Leuk roosjes lint, glazen flesje, touw, prijslabeltjes. Er is genoeg keuze.




Etiketten, veertjes met stippen, roesjes lint. 









Ik hoop dat je inspiratie hebt gekregen wat je met een hard kraftdoosje maken kunt.
Laat jij ook je creatie zien wat jij ermee maakt?? Ik ben heel benieuwd.

Liefs Esther

De uitdaging aan jullie is om nu ook aan de slag te gaan met dit artikel
Je bent helemaal vrij in wat je ermee doet als je maar zon hard Kraft doosje hebt gebruikt.
We zijn heel benieuwd hoe creatief jullie met dit artikel kunnen zijn! 
Deze uitdaging loopt af op 15 juni 2016




2 opmerkingen: