maandag 2 mei 2016

Mama-kadootje

Het is bijna Moederdag, vergeet je haar niet?? Misschien kan ik je met dit leuke doosje wat eigenlijk een mini tasje is wel inspireren.
Op dit kraftdoosje zitten aan de zijkant 2 uitgestanste hartjes. Lief toch??



Ik heb de voorkant, achter- en zijkanten overgetrokken op een stuk dp papier uit een craft emotions blok met diverse dp papier en plaatjes die je zelf moet uitknippen. Ik heb gekozen voor de lichtroze versie. Het gedeelte wat uitgeknipt moet worden heb ik iets kleiner geknipt, zodat je het kraft nog ziet. De randjes met distressinkt bewerkt.


Op de voorkant heb ik een stuk crispy roze lint geplakt, daaronder een stukje rozenlint met pareltjes in de roosjes. Past perfect bij deze papierlijn.
Twee mini labeltjes met een leuk lintje eraan, vastgeknoopt met een stukje suéde lint.
Wat plaatjes uit het blok erbij, houten knoopje erbij, pareltjes en klaar is Essie.


Op de achterkant een stuk groenig lint met een fout steekje erop, een label met zelfde lintjes als op de voorkant, en ook weer wat diverse plaatjes. Nog een leuke sticker erbij en ook weer wat pareltjes.


Even vullen met een lekker ruikje, cadeaubon of gewoon heerlijke bonbons en je mama is ook weer tevreden. Maar dat was ze al toch???

Liefs, Esther

1 opmerking:

  1. Esther....wat een leuk doosje is het geworden zeg!! Die wil je wel krijgen toch? Ik denk dat je moeder er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen